eprintid: 4254 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/42/54 datestamp: 2010-06-23 07:52:53 lastmod: 2015-08-14 21:36:18 status_changed: 2010-06-23 07:52:53 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Педагог як суб’єкт полікультурного середовища language: ukraine abstract: Обговорюється міжкультурний підхід до професійної підготовки вчителя, однією з головних особливостей якого є формування в майбутніх педагогів міжкультурної професійної компетентності, яка розкривається в цілісному уявленні про сучасний світ та освіту, у залученні до культурної світової спадщини, визнанні рівності і позитивних рис всіх культур і права на культурну самобутність, посиленні ролі вчителя як посередника у спілкуванні учнів з іншомовною культурою. creators_name: Якса, Н. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 50 pagerange: 64-67 refereed: TRUE citation: Якса, Н. В. (2010) Педагог як суб’єкт полікультурного середовища. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 64-67. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4254/1/vip50_13.pdf