%0 Journal Article %A Сердюк, Н. Ю. %A Шемуда, М. Г. %D 2010 %F zu2:4271 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 50 %P 130-133 %T Психолого-педагогічні умови підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності в контексті Болонського процесу %U http://eprints.zu.edu.ua/4271/ %X У сучасних умовах інтеграції України до загальноєвропейського освітнього простору особливої актуальності набуває питання підготовки молоді до педагогічної діяльності. У статті розглядаються психолого-педагогічні умови підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності в контексті Болонського процесу. Аналізуються сучасні форми й методи роботи з обдарованими студентами. Визначено основні принципи підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності.