eprintid: 4271 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/42/71 datestamp: 2010-06-23 09:23:19 lastmod: 2015-08-14 21:38:11 status_changed: 2010-06-23 09:23:19 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Психолого-педагогічні умови підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності в контексті Болонського процесу language: ukraine abstract: У сучасних умовах інтеграції України до загальноєвропейського освітнього простору особливої актуальності набуває питання підготовки молоді до педагогічної діяльності. У статті розглядаються психолого-педагогічні умови підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності в контексті Болонського процесу. Аналізуються сучасні форми й методи роботи з обдарованими студентами. Визначено основні принципи підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності. creators_name: Сердюк, Н. Ю. creators_name: Шемуда, М. Г. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 50 pagerange: 130-133 refereed: TRUE citation: Сердюк, Н. Ю., Шемуда, М. Г. (2010) Психолого-педагогічні умови підготовки обдарованої молоді до педагогічної діяльності в контексті Болонського процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 130-133. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4271/1/vip50_28.pdf