eprintid: 4272 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/42/72 datestamp: 2010-06-23 09:25:54 lastmod: 2015-08-14 21:38:16 status_changed: 2010-06-23 09:25:54 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем language: ukraine abstract: У статті розглядаються актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. На основі вивчення шкільних підручників 18–20 ст. досліджено взаємозв’язок між теорією навчальної книги і характеристиками освітньої системи, в якій підручник був відповідним інформаційним ядром. creators_name: Смагін, І. І. creators_id: igsmagin@gmail.com ispublished: pub subjects: K1 subjects: LT full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 50 pagerange: 134-137 refereed: TRUE citation: Смагін, І. І. (2010) Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 134-137. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4272/1/vip50_29.pdf