eprintid: 42747 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/04/27/47 datestamp: 2025-02-14 11:23:33 lastmod: 2025-02-14 11:33:00 status_changed: 2025-02-14 11:23:33 type: article metadata_visibility: show title: Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти language: ukraine keywords: діяльність, дошкільнa освітa, модель підготовки логопедів, методологічно-цільовий, оцінно-результaтивний, нововведення, інновaційний клімaт, рівні готовності. creators_name: Черніченко, Л. А. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини number: 1 publisher: УДПУ імені Павла Тичини pagerange: 222-229 refereed: TRUE issn: 2307-4906 referencetext: 1.Аношкін, А. П. Основи моделювання в освіті: навч. посіб. Омськ, 1988. 144 с. 2. Арстанов М. Ж., Підкасістий П. І., Хайдаров Ж. Проблемно-модельне навчання: питання теорії і технології. Алма-Ата, 1980. 226 с. 3. Степко М. Ф., Болюбаш Я. Я., Шинкарук В. Д. та ін. Вища освіта України і Болонський процес: навч. посіб. / за ред. В. Г. Кременя. Тернопіль: Навч. книга – Богдан, 2004. 384 с. 4. Вища освіта в Україні: реалії, тенденції, перспективи розвитку. Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 17‒18 квіт. 1996 р.) Київ, 1996. Ч. 1: Нова парадигма вищої освіти. 112 с. 5. Колупаєва Л. А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: монографія. Київ, 2009. 272 с. 6. Психолого-педагогическое консультирование и сопровождение развития ребёнка: пособие для учителя-дефектолога / под ред. Л. М. Шипицыной. Москва: ВЛАДОС, 2003. 528 с. citation: Черніченко, Л. А. (2020) Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини (1). с. 222-229. ISSN 2307-4906 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/42747/1/1.pdf