eprintid: 42754 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/04/27/54 datestamp: 2025-02-14 11:32:03 lastmod: 2025-02-14 11:41:38 status_changed: 2025-02-14 11:32:03 type: article metadata_visibility: show title: Характеристика та аналіз порушень мовленнєвого розвитку дітей раннього віку language: ukraine keywords: діти раннього віку; порушення мовленнєвого розвитку; інклюзія; інноваційні методики; мовленнєві розлади. creators_name: Черніченко, Л. А. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2023 date_type: published publication: Освіта. Інноватика. Практика volume: 11 number: 3 publisher: Суми: Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка pagerange: 47-51 id_number: 10.31110/2616-650Xvol11i3- 007 refereed: TRUE issn: 2616-650Х referencetext: 1. Базима Н. Проблема мовленнєвої активності у дітей з аутистичними порушеннями. Збірник наукових праць Бердянского державного педагогічного університету (Педагогічні науки), 2012. №4. С. 14-19. 2. Богуш А.М., Луцан Н.І. Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи. Видання друге, доповнене. Навчальний посібник. Київ, Видавничий Дім «Слово», 2012. С. 134-135. 3. Конопляста С., Косинкіна Ю. До проблеми мовленнєвої активності дітей дошкільного віку з аутистичними проявами. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційно-виховна педагогіка та спеціальна психологія. 2013. Вип. 24. С. 134-137. 4. Луцан Н.І. Розвиток мовлення в ігровій діяльності дошкільників. Обрії. Науково-педагогічний журнал. 2004. №2(19). С.97-100. 5. Нікіщенко Г. Підготовка дітей з вадами мовлення в компенсуючому дитячому садку (групі). Дитячий садок. 2005. №35. С.35-34. 6. Соботович Є.Ф. Нормативні показники мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Дефектологія. 2002. №3. С. 2-4. 7. Спеціальна педагогіка: понятійно-термінологічний словник. за ред. В. Бондаря. Луганськ: Альма-матер, 2003. С. 256-257. citation: Черніченко, Л. А. (2023) Характеристика та аналіз порушень мовленнєвого розвитку дітей раннього віку. Освіта. Інноватика. Практика, 11 (3). с. 47-51. ISSN 2616-650Х document_url: http://eprints.zu.edu.ua/42754/1/1.pdf