%0 Journal Article %A Лизун, І. Ф. %D 2010 %F zu2:4277 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 50 %P 155-158 %T Соціальна перцепція як важливий фактор навчально-виховного процесу %U http://eprints.zu.edu.ua/4277/ %X У статті досліджено особливості сприймання, розуміння та оцінки педагогом особистості вихованця. Розкрито стійкі та однозначні категорії соціальної перцепції для позначення зовнішнього вигляду і поведінки людини, яку пізнають. Охарактеризовано механізми взаєморозуміння: ідентифікація, емпатія, рефлексія. Зауважено, що у навчально-виховному процесі важливе місце належить взаєморозумінню і взаємопізнанню двох об'єктів: педагога та вихованця.