eprintid: 4277 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/42/77 datestamp: 2010-06-23 09:37:29 lastmod: 2015-08-14 21:38:49 status_changed: 2010-06-23 09:37:29 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Соціальна перцепція як важливий фактор навчально-виховного процесу language: ukraine abstract: У статті досліджено особливості сприймання, розуміння та оцінки педагогом особистості вихованця. Розкрито стійкі та однозначні категорії соціальної перцепції для позначення зовнішнього вигляду і поведінки людини, яку пізнають. Охарактеризовано механізми взаєморозуміння: ідентифікація, емпатія, рефлексія. Зауважено, що у навчально-виховному процесі важливе місце належить взаєморозумінню і взаємопізнанню двох об'єктів: педагога та вихованця. creators_name: Лизун, І. Ф. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 50 pagerange: 155-158 refereed: TRUE citation: Лизун, І. Ф. (2010) Соціальна перцепція як важливий фактор навчально-виховного процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 155-158. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4277/1/vip50_34.pdf