eprintid: 4280 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/42/80 datestamp: 2010-06-23 09:45:00 lastmod: 2015-08-14 21:39:12 status_changed: 2010-06-23 09:45:00 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Моделювання навчальних ситуацій у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи language: ukraine abstract: У статті визначено і досліджено роль моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи, а також наголошено на важливості моделювання навчальних ситуацій як комплексного засобу, що може стимулювати студентів до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, при чому слід враховувати роль емоційних переживань, спілкування, аргументації у процесі моделювання навчальних ситуацій. creators_name: Сідун, М. М. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: P1 full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 50 pagerange: 172-175 refereed: TRUE citation: Сідун, М. М. (2010) Моделювання навчальних ситуацій у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 172-175. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4280/1/vip50_37.pdf