eprintid: 4313
rev_number: 36
eprint_status: archive
userid: 272
dir: disk0/00/00/43/13
datestamp: 2010-09-28 07:12:04
lastmod: 2016-03-07 01:01:16
status_changed: 2010-09-28 07:12:04
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: similar_title_5374
item_issues_type: similar_title
item_issues_description: Similar title to
Коляденко, С. М.
(2011)
Студентська олімпіада із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молоді.
In:
Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: Науково-методичний збірник.
Житомир, ЖДУ, Житомир, ЖДУ, pp. 102-110.
ISBN 978-617-581-050-7
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:17
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Студентська олімпіада із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молоді.
language: ukraine
abstract: Розглянуто студентську олімпіаду із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молоді.
creators_name: Коляденко, С. М.
ispublished: pub
subjects: L1
divisions: sch_med
full_text_status: public
date: 2008
date_type: published
publication: Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: Науково-методичний збірник
publisher: Житомир, ЖОІППО
pagerange: 102-110
refereed: TRUE
citation: Коляденко, С. М. (2008) Студентська олімпіада із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молоді. Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: Науково-методичний збірник. с. 102-110.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4313/1/%D0%A1%D0%A2%D0%A3%D0%94%D0%95%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90_%D0%9E%D0%9B%D0%86%D0%9C%D0%9F%D0%86%D0%90%D0%94%D0%90_%D0%86%D0%97_%D0%A1%D0%9E%D0%A6%D0%86%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%87_%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%9A%D0%98_%D0%AF%D0%9A_%D0%97%D0%90%D0%A1%D0%86%D0%91_%D0%92%D0%98%D0%AF%D0%92%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%9E%D0%91%D0%94%D0%90%D0%A0%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%87_%D0%A1%D0%A2%D0%A3%D0%94%D0%95%D0%9D%D0%A2%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%9E%D0%87_%D0%9C%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%94%D0%86.pdf