eprintid: 4313 rev_number: 36 eprint_status: archive userid: 272 dir: disk0/00/00/43/13 datestamp: 2010-09-28 07:12:04 lastmod: 2016-03-07 01:01:16 status_changed: 2010-09-28 07:12:04 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: similar_title_5374 item_issues_type: similar_title item_issues_description: Similar title to Коляденко, С. М. (2011) Студентська олімпіада із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молоді. In: Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: Науково-методичний збірник. Житомир, ЖДУ, Житомир, ЖДУ, pp. 102-110. ISBN 978-617-581-050-7 item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:17 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Студентська олімпіада із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молоді. language: ukraine abstract: Розглянуто студентську олімпіаду із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молоді. creators_name: Коляденко, С. М. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_med full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: Науково-методичний збірник publisher: Житомир, ЖОІППО pagerange: 102-110 refereed: TRUE citation: Коляденко, С. М. (2008) Студентська олімпіада із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молоді. Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді: Науково-методичний збірник. с. 102-110. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4313/1/%D0%A1%D0%A2%D0%A3%D0%94%D0%95%D0%9D%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90_%D0%9E%D0%9B%D0%86%D0%9C%D0%9F%D0%86%D0%90%D0%94%D0%90_%D0%86%D0%97_%D0%A1%D0%9E%D0%A6%D0%86%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%87_%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%9A%D0%98_%D0%AF%D0%9A_%D0%97%D0%90%D0%A1%D0%86%D0%91_%D0%92%D0%98%D0%AF%D0%92%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%9E%D0%91%D0%94%D0%90%D0%A0%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%87_%D0%A1%D0%A2%D0%A3%D0%94%D0%95%D0%9D%D0%A2%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%9E%D0%87_%D0%9C%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%94%D0%86.pdf