eprintid: 43377 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/04/33/77 datestamp: 2025-04-14 06:17:57 lastmod: 2025-04-14 06:18:04 status_changed: 2025-04-14 06:17:57 type: article metadata_visibility: show title: Психопедагогіка життєвих фактів — ось що допоможе сучасній освіті перейти на новий рівень розвитку language: ukraine creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: B1 subjects: BF subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2022 date_type: published publication: Психопедагогіка і життя number: 3 publisher: Київ Талком pagerange: 12-16 refereed: TRUE referencetext: 1. Белкин А.С. Ситуация успеха. Как её создать: Кн. для учителя. – М.: Просвещение, 1991. – 176 с. 2. Боссарт А.Б. Парадоксы возраста или воспитания?: Книга для учителя / А.Б.Боссарт. – М.: Просвещение, 1991. – 176 с. 3. Брюйн Поль Де. Подготовка кадров для управления предприятиями (Цели, программа, методы). – М.: Прогресс, 1968. – 130 с. 4. Вознюк О. В Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: теорія і практика : Монографія. – Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2013. – 614 с. 5. Вознюк О. В. Педагогіка життєвих фактів як новий напрям педагогіки та потужний ресурс освіти дорослих // Андрагогічний вісник. – Випуск 9. – Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. – Житомир, 2018. – С. 59-77. 6. Глассер У. Школы без неудачников / Общ. ред. и предисл. В.Я. Пилиповского. – М.: Прогресс, 1991. – 184 с. 7. Захаров А.И. Неврозы у детей и подростков. – М.: Медицина, 1988. – 247 с. 8. Маслоу А. Мотивация и личность [пер. с англ. Т.Гутмана, Н.Мухиной; послесл. Е.П.Ильина]. – СПб. [и др.]: Питер, 2007. – 351 с. 9. Педагогическая психология: Учебное пособие / Под.ред. Л.А.Регуш, А.В.Орловой. – СПб.: Питер, 2010. – 416 с. 10. Развитие личности ребенка: Пер. с англ. /Обл.ред. А.М. Фонарева. – М.: Прогресс, 1987. – 272 с. 11. Спиваковская А. С. Профилактика детских неврозов. – М.: Изд. МГУ, 1988. – 200 с. 12. Фролькис В.В. Старение и увеличение продолжительности. – Л.: Наука, 1988. – 239 с. 13. Чудновский В.Э., Юркевич В.С. Одаренность : дар или испытание. – М. : Знание, 1990. – 80 с. 14. Щетинин М. П. Объять необъятное. Записки педагога. – М.: Педагогика, 1986. – 176 с. 15. Murphy M., Dobovan S. Contemporary meditation research. – San Francіsco, Esalen Іnstіtute Press, 1985. – P. 34–40. 16. Orme-Johnson David and Farrow John (eds.) Scientific Research on the Transcendental Meditation Program. – N. Y.: MLU Press, 1977. – P. 187–207. citation: Вознюк, О. В. (2022) Психопедагогіка життєвих фактів — ось що допоможе сучасній освіті перейти на новий рівень розвитку. Психопедагогіка і життя (3). с. 12-16. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/43377/1/1.pdf