eprintid: 43535 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 9747 dir: disk0/00/04/35/35 datestamp: 2025-05-01 11:54:54 lastmod: 2025-05-01 12:02:59 status_changed: 2025-05-01 11:54:54 type: article metadata_visibility: show title: Фразеологізми з мімічними та візуальними компонентами в медіатексті як засоби емоційного впливу на читача language: ukraine creators_name: Струк, І. М. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2025 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки number: 104 publisher: Житомирський державний університет імені Івана Франка pagerange: 228-238 refereed: TRUE issn: 2663-7642 citation: Струк, І. М. (2025) Фразеологізми з мімічними та візуальними компонентами в медіатексті як засоби емоційного впливу на читача. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (104). с. 228-238. ISSN 2663-7642 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/43535/1/24.pdf