eprintid: 4370 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/43/70 datestamp: 2010-11-09 09:02:21 lastmod: 2015-08-14 21:45:56 status_changed: 2010-11-09 09:02:21 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Цілісно-системний підхід до аналізу педагогічної творчості language: ukraine abstract: У статті обґрунтовується цілісно-системний, синергетичний підхід до аналізу педагогічної творчості. Показується, що творчій діяльності притаманні синергетичні риси, тому творчий педагог виявляє феномен творчої багатомірності, коли окремий талант вчителя складається із суми його талантів, коли цей вчитель спроможний поєднувати різні когнітивні стратегії, стилі діяльності та риси характеру. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 52 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 40-43 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Вознюк, О. В. (2010) Цілісно-системний підхід до аналізу педагогічної творчості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 40-43. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4370/1/vip_52_9.pdf