eprintid: 44132 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 8984 dir: disk0/00/04/41/32 datestamp: 2025-06-13 13:55:45 lastmod: 2025-06-13 14:01:29 status_changed: 2025-06-13 13:55:45 type: article metadata_visibility: show title: Андрагогічний підхід до підготовки здобувачів освіти у закладах вищої освіти: досвід, наукові розвідки, перспективи language: ukraine keywords: освіта дорослих; андрагогічний підхід; неперервність та інноваційність освіти; здобувачі освіти; професійна компетентність; концептуальна модель; технологія навчання дорослих creators_name: Дубасенюк, О. А. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_dep divisions: pedangl full_text_status: public date: 2024 date_type: published publication: Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи volume: 26 number: 2 publisher: Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України pagerange: 99-112 id_number: https://doi.org/10.35387/od.2(26).2024.99-112 refereed: TRUE issn: 2308-6386 referencetext: Архипова, С. П. (2002) Основи андрагогіки: навч. посіб. Черкаси, 92. Вихрущ, А. В., Вихрущ, В.О., Романишіна, Л.М. (2018) Загальні основи андрагогіки: навч. посіб., Тернопіль: Крок, 351. Вовк, М. П., Філіпчук, Н. О., Грищенко, Ю. В. та ін. (2019) Технології навчання дорослих в умовах формальної і неформальної освіти: практичн. посіб., 320. Вознюк, О. В. (2021) Фрактальне моделювання системи компетентностей сучасного вчителя. Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (онлайн), 14 травня 2021 р., Житомир, 39-42. Дзюба, Т. М., Коваленко, О. Г. (2013) Психологія дорослості з основами геронтології: навч. посіб., Полтава, 172. Дубасенюк, О., Самойленко, О. (2020) Основи андрагогіки (для фахівців у галузі освіти дорослих): навч.-метод.посібн. Житомир: Вид. ПП «Євро-Волинь», 336. Дубасенюк, О., Мирончук, Н., Сидорчук. Н. (2023) Методичні рекомендації для підготовки до практичних занять з освітньої компоненти «Технології навчання дорослих»: для здобувачів магістерського рівня вищої освіти. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І .Франка, 70. Марчук, А. В. (2020) Андрагогіка: навч. посібник. Львів: ЛьвДУВС, 300. Лук’янова, Л. Б., Сігаєва, Л. Є., Аніщенко, О. В. та ін. (2012) Освіта дорослих: теоретичні і методологічні засади: монографія, Київ: Пед. думка, 272. Лук’янова, Л.Б., Аніщенко, О.В., Сігаєва, Л. Є. та ін. (2013) Сучасні технології освіти дорослих : посіб. Кіровоград : Імекс-ЛТД, 182. Лук’янова, Л. Б., Аніщенко, О. В. (2014) Освіта дорослих: короткий термінологічний словник. Київ, Ніжин: Вид. ПП Лисенко М.М., 108. Огієнко, О. І., Литовченко, І. М. (2013) Андрагогічна модель навчання: американський контекст: монографія. Київ: Центр учбової літератури, 234. Освіта дорослих у перспективі змін: інновації, технології, прогнози: колективна монографія / за ред. А. Василюк, А. Стоговського (2017). Ніжин: Вид. ПП Лисенко М., 248. Павлик, Н. (2017) Теорія і практика організації неформальної освіти молоді: навч. посіб. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 162. Пашко, О. (2013) Навчання дорослих: виклики, специфіка, інтерактивні методи. Український досвід в регіональному економічному розвитку: посібн. Львів: Галицька видавнича спілка, 108. Професійна освіта: андрагогічний підхід: колективна монографія /за ред. О.А. Дубасенюк. (2018) Житомир : Вид. О.О. Евенок, 452. Сігаєва, Л. Є. (2010) Освіта дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.: монографія. Київ: ТОВ ВД «ЕКМО», 420. Сисоєва, С.О. (2011) Інтерактивні технології навчання дорослих: навч.-метод. посіб. Київ: ВД «ЕКМО», 324. Теорія і практика професійної майстерності в умовах ціложиттєвого навчання: монографія /за ред. О.А. Дубасенюк (2016) Житомир. Вид-во Рута, 400. Knowles, M.S. (1980) The modern practice of adult education: from pedagogy to andragogy. London: Cambridge Book Company, 400. citation: Дубасенюк О. А., Вознюк О. В. (2024) Андрагогічний підхід до підготовки здобувачів освіти у закладах вищої освіти: досвід, наукові розвідки, перспективи. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 26 (2). С. 99–112. ISSN 2308-6386 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/44132/1/1.pdf