eprintid: 44258 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 9129 dir: disk0/00/04/42/58 datestamp: 2025-06-23 08:55:13 lastmod: 2025-06-23 09:03:06 status_changed: 2025-06-23 08:55:13 type: conference_item metadata_visibility: show title: Psychological and linguistic means of influence in travel advertising texts language: english creators_name: Мосієнко, О. В. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_eph full_text_status: public pres_type: poster date: 2024-02 date_type: published pagerange: 83-86 event_title: VІІІ Всеукраїнська наукова Інтернет-конференція «Текст і дискурс: когнітивно-комунікативні перспективи» event_location: Кам’янець-Подільський event_dates: 20-21 лютого 2025 р. event_type: conference refereed: TRUE citation: Мосієнко О. В. (2024) Psychological and linguistic means of influence in travel advertising texts. In: VІІІ Всеукраїнська наукова Інтернет-конференція «Текст і дискурс: когнітивно-комунікативні перспективи», 20-21 лютого 2025 р., Кам’янець-Подільський. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/44258/1/1.pdf