eprintid: 44343 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 9747 dir: disk0/00/04/43/43 datestamp: 2025-06-25 09:03:06 lastmod: 2025-06-25 09:54:14 status_changed: 2025-06-25 09:03:06 type: article metadata_visibility: show title: Етичний брендинг як стратегія сталого зростання на галузевих ринках language: ukraine creators_name: Плисенко, Г. П. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2025 date_type: published publication: Економіка. Управління. Інновації number: 36 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 199-211 id_number: 10.35433/ISSN2410-3748-2024-1(36)-14 refereed: TRUE issn: 2410-3748 citation: Плисенко Г. П. (2025) Етичний брендинг як стратегія сталого зростання на галузевих ринках. Економіка. Управління. Інновації (36). С. 199–211. ISSN 2410-3748 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/44343/1/1.pdf