eprintid: 4445 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 272 dir: disk0/00/00/44/45 datestamp: 2010-11-22 08:45:29 lastmod: 2015-08-14 21:58:23 status_changed: 2010-11-22 08:45:29 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки language: ukraine abstract: У статті здійснено теоретичний аналіз побудови категорійно-термінологічної системи, шляхів їх формування в теорії соціальної педагогіки, особливостей залучення категорій і понять суміжних наук до теоретичного поля соціальної педагогіки. Описано логіку процесу формування власних категорій методом наукової індукції, залучених категорій - методом дедукції, описано явище понятійної дифузії, введено та охарактеризовано як метод становлення категорій соціальної педагогіки - метод понятійної дифузії. keywords: індукція, дедукція, понятійна дифузія, взаємозв'язки категорій, термінологічна система, комплексність, міждисциплінарність, системність, направленість, соціальна детермінованість. creators_name: Товщик, С. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_med full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є. І.Коваленко. number: 6 publisher: Ніжин: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя pagerange: 17-21 refereed: TRUE citation: Товщик, С. А. (2009) Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є. І.Коваленко. (6). с. 17-21. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4445/1/156.pdf