eprintid: 44486 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 8422 dir: disk0/00/04/44/86 datestamp: 2025-06-30 10:37:55 lastmod: 2025-06-30 10:44:27 status_changed: 2025-06-30 10:37:55 type: article metadata_visibility: show title: Методи та прийоми впровадження CLIL-технології на уроках англійської мови у початковій школі language: ukraine creators_name: Прокопчук, Н. Р. ispublished: pub subjects: LB1501 divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2025 date_type: published publication: Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія number: 1 publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука pagerange: 126-133 refereed: TRUE issn: 3041-2021 referencetext: . Державний стандарт початкової освіти. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/688-2019-%D0%BF#Text (дата звернення: 09.11.2024). 2. Іноземні мови. Навчальна програми для загальноосвітніх спеціалізованих навчальних закладів. 1–4 класи (оновлено). 2018. 50 с. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya (дата звернення: 19.02.2025). 3. Новий учитель – щасливий учень – успішна Нова українська школа : колективна монографія / кол. авт. : Калініна Л., Мяновська Т., Папіжук В., Кузьменко О., Григор’єва Т., Щерба Н., Прокопчук Н., Климович Ю. та ін. ; за заг. ред. Л. В. Калініної. Житомир : «Євро-Волинь», 2024. 480 с. 4. Типова освітня програма для учнів 3–4 класів, розроблена під керівництвом Савченко О. Я., Київ, 2022. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas /2022/08/15/Typova.osvitnya. prohrama.1-4/Typova.osvitnya.prohrama.3-4. Savchenko.pdf (дата звернення: 21.01.2025). 5. Soto-Corominas A., Roquet H., Segura M. The Effects of CLIL and Sources of Individual Differences on Receptive and Productive EFL Skills at the Onset of Primary School. Applied Linguistics. Volume 45. Issue 2. April 2024, Pр. 364–382. https://doi.org/10.1093/applin/amad031. 6. María Ángeles Hidalgo, Izaskun Villarreal. Intensity matters in CLIL: Evidence from primary school learners’ receptive skills. System. Volume 125, 2024. 103402, ISSN 0346-251X. https://doi.org/10.1016/j.system.2024.103402. citation: Прокопчук Н. Р. (2025) Методи та прийоми впровадження CLIL-технології на уроках англійської мови у початковій школі. Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія (1). С. 126–133. ISSN 3041-2021 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/44486/1/1.pdf