eprintid: 4576 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/45/76 datestamp: 2011-01-31 11:12:41 lastmod: 2015-08-14 22:08:44 status_changed: 2011-01-31 11:12:41 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Результати педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів language: ukraine abstract: У статті висвітлено підходи до організації та основні етапи педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у майбутніх фахівців екологічних спеціальностей. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості предметних компетенцій з хімії. Описано адаптовані до завдань дослідження методики вивчення ціннісно-орієнтаційної, когнітивної та практичної складових предметних компетенцій. Наведено результати формувального етапу педагогічного експерименту. creators_name: Заблоцька, О. С. ispublished: pub subjects: L1 subjects: QD full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 53 pagerange: 68-72 refereed: TRUE citation: Заблоцька, О. С. (2010) Результати педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 68-72. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4576/1/vip_53_13.pdf