<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Соціокультурні педагогічні задачі як інноваційні технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови"^^ . "У представленій статті розглядаються можливості соціокультурних педагогічних задач як інноваційних технологій формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в ЗНЗ. Автором пропонується технологічна схема побудови і розв’язання соціокультурних педагогічних задач."^^ . "2010" . . "53" . . "Вид-во ЖДУ ім. І.Франка"^^ . . . "Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка"^^ . . . "20766173" . . . . . . . "В. О."^^ . "Калінін"^^ . "В. О. Калінін"^^ . . . . . . "Соціокультурні педагогічні задачі як інноваційні технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови (PDF)"^^ . . . . . . "vip_53_14.pdf"^^ . . . "Соціокультурні педагогічні задачі як інноваційні технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови (Простий текст)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "Соціокультурні педагогічні задачі як інноваційні технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Соціокультурні педагогічні задачі як інноваційні технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Соціокультурні педагогічні задачі як інноваційні технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Соціокультурні педагогічні задачі як інноваційні технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #4577 \n\nСоціокультурні педагогічні задачі як інноваційні технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови\n\n" . "text/html" . . . "L Education (General)"@en . "L Освіта (Загальне)"@uk . .