eprintid: 4606 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/46/06 datestamp: 2011-03-01 09:52:09 lastmod: 2015-08-14 22:10:44 status_changed: 2011-03-01 09:52:09 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Концептуально-дидактична модель профільного самовизначення учнів language: ukraine abstract: У статті описано концептуально-дидактичну модель допрофільної підготовки школярів, шляхи й умови профільного самовизначення учнів основної школи. Висвітлено основні етапи професійного самовизначення (підготовчий, допрофільна підготовка, профільне навчання, постпрофільний) і стадії підготовки учнів до вибору профілю навчання (ознайомчо-рорзвивальна, аналітично-діагностична, орієнтаційно-прогностична). creators_name: Замаскіна, П. І. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 53 pagerange: 110-114 refereed: TRUE citation: Замаскіна, П. І. (2010) Концептуально-дидактична модель профільного самовизначення учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 110-114. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4606/1/vip_53_22.pdf