relation: http://eprints.zu.edu.ua/4630/ title: Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях creator: Топачевський, С. К. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті розглядається синтаксичний прояв тактики зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях, яка є одним із проявів інтерперсональної етикетизації рекламного дискурсу. Синтаксичні особливості рекламного дискурсу досліджуються з точки зору їх формально-семантичної організації, прагматичної сили і пунктуаційного оформлення. date: 2010 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/4630/1/vip_53_46.pdf identifier: Топачевський, С. К. (2010) Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 231-234. language: ukraine