eprintid: 4630 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/46/30 datestamp: 2011-03-01 10:54:09 lastmod: 2015-08-14 22:13:29 status_changed: 2011-03-01 10:54:09 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях language: ukraine abstract: У статті розглядається синтаксичний прояв тактики зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях, яка є одним із проявів інтерперсональної етикетизації рекламного дискурсу. Синтаксичні особливості рекламного дискурсу досліджуються з точки зору їх формально-семантичної організації, прагматичної сили і пунктуаційного оформлення. creators_name: Топачевський, С. К. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 53 pagerange: 231-234 refereed: TRUE citation: Топачевський, С. К. (2010) Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 231-234. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4630/1/vip_53_46.pdf