eprintid: 4654 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/46/54 datestamp: 2011-04-14 09:25:17 lastmod: 2016-06-14 19:25:24 status_changed: 2011-04-14 09:25:17 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Роль мотиваційного компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів language: ukraine abstract: У статті проаналізовано роль мотиваційного компонента щодо використання ідей колективного навчання у професійно-педагогічній діяльності вчителів інформатики загальноосвітніх навчальних закладів . Досліджено мотиви, які спонукають педагогів до використання взаємонавчання. Наведено статистичні дані оцінювання мотиваційної сфери вчителів інформатики в ході його застосування. creators_name: Карплюк, С. О. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 54 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 54-57 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Карплюк, С. О. (2010) Роль мотиваційного компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 54-57. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4654/1/vip_54_12.pdf