eprintid: 4673 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/46/73 datestamp: 2011-04-15 08:39:02 lastmod: 2015-08-14 22:17:16 status_changed: 2011-04-15 08:39:02 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Перевірка ефективності технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій language: ukraine abstract: У статті досліджено роль технології моделювання навчальних ситуацій у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи; представлені результати експериментальної перевірки вищезгаданої технології та доведена її ефективність, в результаті чого навчальні ситуації повинні знайти активне використання в підручниках. creators_name: Сідун, М. М. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: P1 full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 54 pagerange: 121-126 refereed: TRUE citation: Сідун, М. М. (2010) Перевірка ефективності технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 121-126. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4673/1/vip_54_28.pdf