%0 Journal Article %A Кіричевська, Е. В. %D 2005 %F zu2:468 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 20 %P 128-134 %T Толерантність як стратегія подолання міжособистісного терору серед старшокласників загальноосвітніх шкіл %U http://eprints.zu.edu.ua/468/ %X Таке соціальне явище, як терор, піддається широкому й різноплановому аналізу. У процесі дослідження виявляється наявність різних форм жорстокості у стосунках між старшокласниками, які містять риси терору. З урахуванням змісту загальних визначень терору подається власне визначення явища міжособистісного міжучнівського терору з подальшим дослідженням його характерних рис і особливостей прояву. Аналіз різноманітних позицій таких наук, як філософія, етика, психологія та ін. надав можливість довести, що толерантність – найбільш ефективна і конструктивна стратегія подолання міжособистісного терору.