eprintid: 4680 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/46/80 datestamp: 2011-04-15 09:00:23 lastmod: 2015-08-14 22:18:04 status_changed: 2011-04-15 09:00:23 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Категоріальний аналіз поняття "якість практичної підготовки вчителів" language: ukraine abstract: У статті подано категоріальний аналіз проблеми якості практичної підготовки майбутніх учителів інформатики, проаналізовано поняття "якість", "якість освіти", "підготовка", "практична підготовка". Обґрунтована актуальність проблеми оцінювання якості вищої освіти. Показана складність, багатоаспектність категорії "якість". Встановлено взаємозв’язок між поняттями "якість" та "якість освіти". Розглянуто поняття "якість підготовки". Сформульовано означення практичної підготовки. creators_name: Новицька, Т. Л. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 54 pagerange: 154-157 refereed: TRUE citation: Новицька, Т. Л. (2010) Категоріальний аналіз поняття "якість практичної підготовки вчителів". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 154-157. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4680/1/vip_54_35.pdf