eprintid: 4685 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/46/85 datestamp: 2011-04-15 09:17:28 lastmod: 2015-08-14 22:18:40 status_changed: 2011-04-15 09:17:28 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Теоретичні основи інтеграційних процесів в освіті language: ukraine abstract: У статті розглянуто деякі аспекти інтеграції навчання в історико-педагогічному контексті, етапи її реалізації в освітньому просторі ХХ століття та окреслено сутнісні характеристики цього поняття у сучасній педагогічній теорії і практиці. Здійснена авторська інтерпретація основних етапів розвитку інтеграції як педагогічного явища. creators_name: Левківська, К. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 54 pagerange: 177-181 refereed: TRUE citation: Левківська, К. В. (2010) Теоретичні основи інтеграційних процесів в освіті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 177-181. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4685/1/vip_54_40.pdf