relation: http://eprints.zu.edu.ua/4697/ title: Типологічні особливості рекламного дискурсу creator: Романюк, С. К. subject: P Філологія. Лінгвістика description: Статтю присвячено дослідженню рекламного дискурсу, продуктом якого є вербальний твір – рекламний текст. Значна увага приділяється визначенню головних характеристик реклами. Дається визначення реклами і рекламного дискурсу. Розкривається мета і завдання рекламної комунікації. Розглядаються типологічні особливості рекламного дискурсу. date: 2010 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/4697/1/vip_54_51.pdf identifier: Романюк, С. К. (2010) Типологічні особливості рекламного дискурсу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 228-231. language: ukraine