eprintid: 4697 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/46/97 datestamp: 2011-04-15 09:58:44 lastmod: 2015-08-14 22:19:50 status_changed: 2011-04-15 09:58:44 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Типологічні особливості рекламного дискурсу language: ukraine abstract: Статтю присвячено дослідженню рекламного дискурсу, продуктом якого є вербальний твір – рекламний текст. Значна увага приділяється визначенню головних характеристик реклами. Дається визначення реклами і рекламного дискурсу. Розкривається мета і завдання рекламної комунікації. Розглядаються типологічні особливості рекламного дискурсу. creators_name: Романюк, С. К. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 54 pagerange: 228-231 refereed: TRUE citation: Романюк, С. К. (2010) Типологічні особливості рекламного дискурсу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 228-231. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/4697/1/vip_54_51.pdf