%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ковальова, С. М. %D 2004 %F zu2:500 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 19 %P 134-136 %T Використання комп’ютера для формування комунікативної компетенції студентів немовних ВНЗ %U http://eprints.zu.edu.ua/500/ %X Завдяки комп’ютеру інвентар наочності у навчанні іноземних мов вимагає все більшої уваги. Актуальною стає проблема визначення найбільш ефективної з точки зору навчання комбінації багато рецепторних засобів наочності, яка має місце в арсеналі мультимедіа. Навчальний процес з використанням комп’ютера має ряд специфічних особливостей порівняно з традиційними формами навчання. Комп’ютер організовує самостійну роботу з мовним матеріалом і керує ним, контролює засвоєння студентом матеріалу за допомогою таких вправ, як питально-відповідний діалог, діалог з вибірковою відповіддю, діалог з повільно конструйованою відповіддю, вправи на заповнення пропусків тощо, а також оцінює роботу студента.