eprintid: 5003 rev_number: 39 eprint_status: archive userid: 1145 dir: disk0/00/00/50/03 datestamp: 2011-06-09 06:38:00 lastmod: 2016-03-07 01:01:20 status_changed: 2011-06-09 06:38:00 type: monograph metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_7195 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Дубасенюк, О. А. and Антонова, О. Є. and Вітвицька, С. С. and Сидорчук, Н. Г. and Спірін, О. М. and Якса, Н. В. (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Other. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:25:23 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку language: ukraine abstract: У монографії представлено сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти. На основі системного, діяльнісного, особистісно-орієнтованого, культурологічного, компетентнісного підходів, полікультурної парадигми розкриваються особливості педагогічної діяльності; педагогічна освіта розглядається як процес професійного та соціального становлення особистості майбутнього педагога в умовах прискоренної глобальної інтеграції у світове співтовариство. Монографія адресована науковцям, студентам, магістрантам аспірантам, докторантам, викладачам вищих навчальних педагогічних закладів. creators_name: Дубасенюк, О. А. creators_name: Антонова, О. Є. creators_name: Вітвицька, С. С. creators_name: Сидорчук, Н. Г. creators_name: Спірін, О. М. creators_name: Якса, Н. В. creators_id: Oleg.Spirin@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public monograph_type: other date: 2008 date_type: published publisher: Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка pages: 380 referencetext: 1. European Commission Directorate-General for Education and Culture. Implementation of "Education and training 2010". Work programme. Working group B: "Key Competences". Key competences for lifelong learning. [Електронний ресурс] A European reference framework. November 2004. – Режим доступу: http://72.14.221.104/search?q=cache:E_TSYLOB9AJ:europa.ea. int/comm/education/policies/2010/doc/basicframe.pdf+Key+competemces&hl=uk&gl=ua&ct=clnk&cd=1. 2. Хуторской А.В. Определение общепредметного содержания и ключевых компетенций как характеристика нового подхода к конструированию образовательных стандартов [Електронний ресурс] / Ключевые компетенции и образовательные стандарты // Интернет-журнал "Эйдос". – 23 апреля 2002. – Режим доступу: http://www.eidos.ru/ journal/2002/0423.htm. 3. Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Книга вчителя іноземної мови: Довідково-методичне видання / Упоряд. О.Я. Коваленко, І.П. Кудіна. – Вид. 2-ге, доповн. – Харків: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2006. – С. 50-60. 4. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. / Наук. редактор українського видання докт. пед. наук, проф. С.Ю.Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2003. – 273 с. 5. Rubin J. The study of cognitive processes in second language learning // Applied Linguistics. – 1981. – №11. – Р. 118-131. 6. Oxford R.L. Language learning strategies: What every teacher should know. Boston: Heinle & Heinle. – 1990. – 342 p. 7. Canale M., Swain M. Theoretical bases of communicative approaches to second language teaching and testing // Applied Linguistics. – 1980. – Vol. 1. – P. 1-47. 8. Энциклопедический словарь / Гл. ред. Б.А. Введенский. Т. 2. – М.: «Советская энциклопедия». – 1964. – 736 с. 9. Даль В. Толковый словарь живого великорусского языка. – Т. 4. – М.: «Русский язык». – 1980. – 683 с. 10. Словарь иностранных слов / Под ред. И.В. Лехина и Ф.Н. Петрова. – М.: Государственное изд-во иностранных и национальных словарей. – 1955. – 853 с. 11. Словарь современного русского литературного языка / Гл. ред. А.М. Бабкин. – Т. 14. – М.- Л.: Издательство Академии наук СССР. – 1963. – 1390 с. 12. Політологічний енциклопедичний словник / Упорядник В.П. Горбатенко; За ред. Ю.С. Шемшученка, В.Д. Бабкіна, В.П. Горбатенка. – К.: Генеза, 2004. – 736 с. 13. Политический словарь / Под ред. Б.Н. Пономарева. – М.: Изд-во «Госполитиздат». – 1958. – 702 с. 14. Словник української мови / Голов. ред. І.К. Білодід. – Т. 9. – К.: ―Наукова думка‖. – 1978. – 916 с. 15. Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. і голов. Ред. В.Т. Бусел. – К.: Ірпінь: ВТФ ―Перун‖. – 2004. – 1440 с. 16. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – Житомир: ЖПУ, 2003. – 232 с. 17. Філософський словник / За ред. В.І. Шинкарука. – К.: Головна редакція Української Радянської Енциклопедії Академії наук Української РСР. – 1973. – 787 с. 18. Философский энциклопедический словарь / Гл. редакция: Л.Ф. Ильичев, П.Н. Федосеев, С.М. Ковалев, В.Г. Панов – М.: Сов. Энциклопедия. – 1983. – 840 с. 19. Ягупов В.В. Педагогіка: Навч. посібник. – К.: Либідь, 2003. – 560 с. 20. Вікова та педагогічна психологія: Навчальний посібник / О.В.Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін. – К.: Просвіта, 2001. – 416 с. 21. Стратегическая компетенция // Словарь методических терминов [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.gramota.ru/dic/ search.php?word=%D1%F2%F0%E0%F2%E5%E3%E8%F7%E5%F1%EA%E0%FF+%EA%EE%EC%E F%E5%F2%E5%ED%F6%E8%FF&az=xhttp://enisey-nrk.narod.ru/in-3k1.html. – Заголовок з екрану. 22. Green J.M., Oxford R. A Closer look at learning strategies, L2 proficiency, and gender // Tesol quarterly. – 1995. – Vol. 29, № 2. – P. 261-297. 23. Rubin J. What the ―good language learner‖ can teach us. // Tesol Quarterly Vol. 9, 1975. – P. 41- 51. 24. Chamot A.U. & O'Malley J.M. A cognitive academic language learning approach: A bridge to the mainstream. TESOL Quarterly, 21. – 1987. – Р. 227-249. 25. Словарь методических терминов (теория и практика преподавания языков). / Сост.: Э.Г. Азимов, А.Н. Щукин. – СПб.: Златоуст, 1999. – 472 с. 26. Oxford R.L. Language learning strategies: What every teacher should know. Boston: Heinle & Heinle. – 1990. – 342 p. 27. Min-hsun M. S. A Study of EFL Technological and Vocational College Students' Language Learning Strategies and their Self-Perceived English Proficiency. // Electronic Journal of Foreign Language Teaching 2005, Vol. 2, № 1, P. 44-56. – Режим доступу: http://e-flt.nus.edu.sg/v2n12005/su.htm. 28. Стратегия обучения. – Режим доступу: http://lib.luksian.com/textr/other/108/index. php. – Заголовок з екрану. 29. Запоминаем английские слова легко. Шесть стратегий эффективного обучения. – Режим доступу: http://www.native-english.ru/theory/articles/simple/. – Заголовок з екрану. 30. Larsen-Freeman D. Learning strategy training, cooperative learning, and multiple intelligence // Techniques and principles in language teaching. Oxford: Oxford University Press, 2000. – 189 p. 31. Щепилова А.В. Когнитивный принцип в обучении второму иностранному языку: к вопросу о теоретическом обосновании // ИЯШ. – 2003. – №2 – С. 4-11. 32. Стратегії навчання. – Режим доступу: http://www.activelogic.org/ doc/conversational- adequacy/node6.html. – Заголовок з екрану. 33. Мисечко О.Є. Поняття стратегічної компетенції у змісті сучасної професійної підготовки вчителя іноземної мови у ВНЗ. – Режим доступу: http://alumni.iatp. org.ua/publications/files/2005052317234416.doc. – Заголовок з екрану. 34. Faerch C., Kasper G. Processes and Strategies in Foreign Language Learning and Communication // Interlanguage Studies Bulletin. – 1980. – № 5. – Р. 47-180. 35. Hymes D. On communicative competence. – Harmondsworth: Penguin, In Pride and Holmes (eds.), 1972. – Р. 269-293. 36. Mariani L. Developing Strategic Competence: towards Autonomy in Oral Interaction [Електронний ресурс] // Perspectives (Journal of TESOL-Italy). – 1994. – Vol. XX, № 1. – Режим доступу: http://www.learningpaths.org/ papers/papercommunication.htm. – Заголовок з екрану. 37. Yule E., Tarone E. Investigating communication strategies in L2 reference: pros and cons // Communication strategies: Psycholinguistic and sociolinguistic perspectives. – L., N.Y.: Longman, 1997. – P.17-30. 38. Naiman N., Fröhlich M., Stern H., Todesco A. The good language learner. Research in Education Series No. 7. Toronto: Ontario Institute for Studies in Education. – 1978. – 153 p. 39. Gardner H. A Reply to Perry D. Klein's 'Multiplying the problems of intelligence by eight'" // Canadian Journal of Education. – 1998. – № 23(1). – Р. 96-102. 40. Multiple Intelligence Inventory [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ldrc.ca/projects/miinventory/ miinventory.php 41. Волкова О.О., Калініна Л.В. Формування професійної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземної мови з урахуванням когнітивних стилів: психолого-лінгвістичні аспекти // Збірник наукових праць / за заг. ред. О.А. Дубасенюк, О.Є. Антонової. – 2005. – № 2. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. – С. 75-79. 42. Кузьмина Н.В. Психологическое мастерство учителя как фактор развития способностей учащихся // Вопросы психологии. – 1984. – № 1. – С. 23-28. 43. Венгер А.Л. Психологическое консультирование и диагностика. Практическое руководство. Часть 1. – М.: Генезис, 2007. – 160 с. 44. Ярошенко О.Г. Проблеми групової навчальної діяльності школярів: дидактико-методичний аспект. – К.: Станіца, 1990. – 245 с. 45. Каган М.С. Мир общения: Проблемы межсубъектных отношений. – М.: Политиздат, 1988. – 319 с. 46. Кон И.С. Психология старшеклассников. – М.: Просвещение, 1982. – 207 с. 47. Божович Л.И., Славина Л.С. Психологическое развитие школьника и его воспитание. – М.: Знание, 1979. – 96 с. 48. Дурай-Новакова К.М. Формирование профессиональной готовности студентов к педагогической деятельности: Автореф. дисс. ... д-ра пед. наук: 13.00.01. – М., 1983. – 32 с. 49. Науменко Е.А. Психологическая структура и формирование профессионально- педагогической направленности личности: Автореф. дис... канд. психолог. наук. – М., 1987. – 22 с. 50. Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психологический словарь-справочник. – Минск: Харвест, 2007. – 576 с. 51. Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) // Книга вчителя іноземної мови: Довідково-методичне видання / Упоряд. О.Я. Коваленко, І.П. Кудіна. – Вид. 2-ге, доповн. – Харків: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2006. – С. 29-49. 52. Павлик О.А. Інтерактивні технології в підготовці вчителя-словесника // Вісник Житомирського державного університета імені Івана Франка. – 2005. – № 25. – С. 116-118. 53. Михальська В.Р. Підготовка студентів педагогічного коледжу до управління навчальною діяльністю молодших школярів. Спеціальність 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – Автореф. дис. канд. пед. наук. – Вінниця. – 2006. – 22 с. 54. Фасоля А. Азбука особистісно-зорієнтованого навчання. – Режим доступу: http://ostriv.in.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=2469 &Itemid=1028. – Заголовок з екрану. 55. Гриньов В.Й. Формування дидактичної культури майбутнього вчителя. Спеціальність 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Автореф. дис. канд. пед. наук. – Харків. – 2003. – 18 с. 56. Теория и практика личностно ориентированного образования "Круглый стол" / Материал подготовила Е.В. Бондаревская // Педагогика. – 1996. – № 5.– С. 72-80. 57. Родигіна І. Дидактичні умови реалізації компетентнісного підходу у навчанні // Біологія і хімія в школі. – 2007. – № 3. – С. 7-10. 58. Кобильник Т.П. Компетентнісний підхід при вивченні ―Математичної інформатики‖ у педагогічному університеті. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e- journals/ITZN/em2/content/07ktpupa.html. – Заголовок з екрану. 59. Соломатін А. Організація уроку в умовах модернізації освіти. – Режим доступу: http://www.pld.org.ua/index.php?go=Pages&in=view&id=534. – Заголовок з екрану. 60. Бондар В.І. Дидактика. – К.: Либідь, 2005. – 264 с. 61. Лозниця В.С. Психологія і педагогика: основні положення. Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К.: ―ЕксОб‖, 1999. – 304 с. 62. Соболь В.І. Проблеми та перспективи розвитку профільного вивчення біології. – Режим доступу: http://www.nenc.gov.ua/index.php?id =106. – Заголовок з екрану. 63. Усачева О.В. В поисках новых путей повышения эффективности обучения речевому взаимодействию на иностранном языке. – Режим доступу: http://festival.1september.ru/2003_2004/index.php?subject=10. – Заголовок з екрану. 64. Raimes A. Techniques in Teaching Writing. Teaching Techniques in English as a Second Language / Series Editors: Russell N. Campbell and William E. Rutherford, Oxford University Press. – 1988. – 395 p. 65. Лобышева И.С. Тема урока: "Технология разноуровневого обучения математики". – Режим доступу: http://festival.1september.ru/2005_2006/index. php?numb_artic=310546. – Заголовок з екрану. 66. Тишакова Л.Т. Формування технологічної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Автореф. дис. канд. пед. наук. – Луганськ. – 2005. – 22 с. 67. Назола О.В. Педагогічні умови підвищення якості навчання іноземних мов курсантів вищих військових навчальних закладів. 13.00.04 ―Теорія і методика професійної освіти‖. – Автореф. дис. канд. пед. наук. – Хмельницький. – 2006. – 18 с. 68. Чошанов М.А. Что такое педагогическая технология // Школьные технологии. – 1996. – №3. – С. 8-13. 69. Вірковський А.П., Гужанова Т.С. Синергетичний підхід до освітніх технологій навчання й виховання // Вісник Житомирського державного університета імені Івана Франка. – 2003. – № 12. – С. 186-189. 70. Князєва О., Курдюмов С. Синергетичні методи освіти // Завуч. Наша вкладка. – 2004. – № 36 (222). – С. 9-10. 71. Зоріна Л. Відображення ідей самоорганізації у шкільному навчанні // Завуч. Наша вкладка. – 2004. – № 36 (222). – С. 8. 72. Опьонков М. Синергія як основа діалогічної концепції освіти // Завуч. Наша вкладка. – 2004. – № 36 (222). – С. 8. 73. Максименко С. Новий образ школи. Ми чекаємо на зміни. // Сайт: Острів знань [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ostriv.in.ua/ index.php?option=com_content&task=view&id=1559&Itemid=1329&ft=0. – Заголовок з екрану. 74. Балл Г.О. Гуманізація загальної та професійної освіти: суспільна активність і психолого- педагогічні орієнтири // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи / За ред. І.А.Зязюна. – К.: Віпол. – 2000. – С. 134-157. 75. Коваленко Т. Формування творчої активності молодшого школяра. – Режим доступу: http://newacropolis.org.ua/ru/lud2002.htm/kovalenko1.htm. – Заголовок з екрану. 76. Фасилитация // Проект: Одесская областная группа медиации. – Режим доступу: http://www.orgm.org.ua/fasilitation.html. – Заголовок з екрану. 77. Бухало О. До питання співробітництва учасників навчально-виховного процесу // Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. Праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. – Житомир: Вид-во ЖДУ, 2006. – С. 34-36. 78. Труханова Т.І. Індивідуалізація навчання професійно орієнтованого читання англійською мовою студентів технікумів та коледжів економічного профілю. 13.00.02 – теорія та методика навчання: германські мови. – Автореф. дис. канд. пед. наук. – К. – 2001. – 16 с. 79. Єремеєва В.М. Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу // Вісник Житомирського державного ун- ту ім. І. Франка. — 2001. — № 8. — С. 50-55. 80. Галус О.М. Індивідуалізація навчання в контексті адаптації студентів до пізнавальної діяльності у педагогічному ВНЗ // Вісник Житомирського державного ун-ту ім. І. Франка. – 2005. – № 20. – С. 71-74. 81. Ніколаєва С.Ю. Індивідуалізація процесу навчання іноземної мови // Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. – К.: Ленвіт, 1999. – С. 249-259. 82. Труханова Т.І. Технологія реалізації формуючої індивідуалізації навчання профорієнтованого читання англійською мовою студентів технікумів та коледжів економічного профілю // Вісник Київського державного лінгвістичного університету. – 2000. – № 3. – С. 91-95. 83. Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К.: Видавничий центр ―Академія‖, 2000. – 544 с. 84. Лозниця В.С. Психологія і педагогіка: основні положення. Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К.: ―ЕксОб‖, 1999. – 304 с. 85. Рибалка В.В. Підготовка учнівської молоді в системі професійної освіти. – Режим доступу: http://www.glavnyk.com.ua/PG_UKR_02_02_ 2004.htm. – Заголовок з екрану. 86. Stahl S.A. Different strokes for different folks? // In L. Abbeduto (Ed.), Taking sides: Clashing on controversial issues in educational psychology. Guilford, CT, USA: McGraw-Hill. – 2002. – Р. 98-107. 87. Дидактические основы формирования и воспитания личности студента в учебно- ренировочном процессе / В.И. Жеребченко, В.Г. Калоерова // Педагогіка, психологія та медико- біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. — 2003. — N 23. — С. 295-304. 88. Погребняк О.М. Особливості особистості вчителя в системі розвивального навчання. Спеціальність 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. – Автореф. канд. психол. наук. – Харків. – 200 citation: Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вітвицька, С. С., Сидорчук, Н. Г., Спірін, О. М., Якса, Н. В. (2008) Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. Інший. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5003/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84_%D1%8F._2008.pdf