eprintid: 5008 rev_number: 38 eprint_status: archive userid: 1145 dir: disk0/00/00/50/08 datestamp: 2011-06-09 06:25:08 lastmod: 2015-08-14 22:41:51 status_changed: 2011-06-09 06:25:08 type: monograph metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Концептуальні підходи до професійно-педагогічної підготовки сучасного педагога language: ukraine creators_name: Дубасенюк, О. А. creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_dep divisions: sch_met full_text_status: public monograph_type: other date: 2011 date_type: published publisher: Вид-во ЖДУ ім. Франка place_of_pub: Житомир pages: 114 institution: ЖДУ ім. Франка refereed: TRUE referencetext: 1. Гончаренко С. Фундаментальність професійної освіти – потреба часу / С.У. Гончаренко // Педагогічна газета. – 2004. – № 12 (125). – С. 3. 2. Вознюк О.В. Динаміка та структура економічних феноменів: спроба філософського син- тезу / О.В. Вознюк, О.Р. Тичина. – Житомир: Волинь, 1998. – 132 с. 3. Гуманистические тенденции в непрерывном образовании в России и США /Под ред M. В. Кларина, И. H. Семенова. – M, 1994. – 356 с. 4. Дьяконов И.М. Пути истории. От древнейшего человека до наших дней / И.М. Дьяконов. – М., 1994. – 400 с. 5. Калашников М. Сверхчеловек говорит по-русски / М. Калашников, Р. Русов. – М. : АСТ, 2006. – 640 с. 6. Коваль Л.Г. Соціальна педагогіка / Соціальна робота: Навч. Посібник / Л.Г. Коваль, I.Д. Зверева, С.Г. Хлебік. – К.: ІЗМН, 1997. – 392 с. 7. Новиков П.М. Опережающее профессиональное образование: Научно-практическое пособие / П.М. Новиков, В.М. Зуев. – М.: РГАТиЗ. 2000. – 266 с. 8. Петров А. Ключ к сверхсознанию / А. Петров. – М.: Культура, 1999. – 176 с. 9. Сітарська Барбара Теоретичні і методологічні засади дидактичних завдань з педагогіки у процесі підготовки та вдосконалення вчителів: Переклад з польської мови Ігор Родюк / Барбара Сітарська. – К. : Основа, 2005. – 364 с. 10. Сухомлинська О.В. Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проблем / О.В. Сухомлинська. – К.: АПН, 2003. – 68 с. 11. Чалдини Р. Психология влияния / Р. Чалдини. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 272 с. 12. Шредингер Э. Что такое жизнь с точки зрения физики / Э. Шредингер. – М.: Изд. Ин. лит., 1947. – 146 с. 1. Андрущенко В.П. Основні тенденції розвитку вищої освіти на рубежі століть // Вища освіта України. — 2001. – № 1. – С 11-17. 2. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За ред. В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, 1.1. Бабин. – Тер- нопіль: Навчальна книга, Богдан, 2004. – 384с. 3. Закон України "Про вищу освіту" // Голос України. – 2002. – 5 березня. 4. Кремень В.Г. Філософія освіти XXI століття // Освіта України. – 2002. – 28 грудня. 5. Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України. – 2002. – 23 квітня. 6. Болонський процес. Національний звіт: 2007-2009. – К., 2010. 7. Педагогіка: Велика сучасна енциклопедія / Сост. Е.С. Рапацевіч. – Мн.: "Соврем. слово", 2005. – 720 с. Абрамян В. Ц. Театральна педагогіка / В.Ц. Абрамян. – К.: Лібра, 1996. – 210 с. Братусь Б.С. Психология. Нравственность. Культура / Б.С. Братусь. – М, 1994. – 187 с. Ионова Е.Н. Вальдорфская педагогика: Генетико-методологические аспекты / Е.Н. Ионова. – Харьков: Бизнес-Информ., 1997. – 300 с. Кудрявцев В. Т. Выбор и надситуативность в творческом процессе : опыт логи- ко-психологического анализа проблемы / В. Т. Кудрявцев // Психологический журнал. – Т. 18. – 1997. – № 1. – С. 16-30. Моляко В. О. Психологічна екологія таланту / В.О. Моляко // Актуальні пролемі психології: традиції і сучасніть. У 3-х т. – Т. 2. – К.: ІПАПН України, 1993. – С. 200–206. Таланчук Н.М. Системно-социальная концепция школьного воспитания / Н.М.Таланчук. – Казань: АПН СССР, 1991 – 22 с. Тарнопольський О. Б. Питання впроваждення нейро-лінгвістичного програму- вання у викладанні іноземних мов / О.Б. Тарнопольський // Педагогіка і психологія. – 2001. – № 1 (30). – С. 43–49. Трансформация личности: нейролингвистическое программирование /Анализ и комментарии О. Ксендзюк. – Одесса: Хаджибей, 1995. – 352 с. Франкл В. Человек в поисках смысла / В. Франкл. – М. : Прогресс, 1990. – 368 с. Чудновский В.Э. Одаренность: дар или испытание / В.Э. Чудновский, В. С. Юрке- вич. – М.: Знание, 1990. – 80 с. Щетинин М.П. Объять необъятное. Записки педагога / М.П. Щетинин. – М.: Педа- гогика, 1986. – 176 с. Kohlberg. L. The cognitive-developmental approach to moral development / L. Kohlberg. – Phidelta Kappan, 1975. – 312 p. citation: Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В. (2011) Концептуальні підходи до професійно-педагогічної підготовки сучасного педагога. Інший. Вид-во ЖДУ ім. Франка, Житомир. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5008/1/%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A6%D0%95%D0%9F%D0%A6%D0%98%D0%AF_2011_%D0%92_5.pdf