relation: http://eprints.zu.edu.ua/5041/ title: Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки creator: Моісеєнко, О. Ю. subject: PE Англійська мова description: Стаття присвячена розгляду етнокультурних особливостей вербальних та невербальних засобів реалізації в англомовному рекламному дискурсі Східної Африки апеляцій до патріотизму, до людей похилого віку, молоді та апеляцій до сімейних цінностей. Виявлено, що в культурно-диференційованому рекламному дискурсі знаходять своє відображення культурні цінності певної лінгвокультури. date: 2011 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/5041/1/vip_56_28.pdf identifier: Моісеєнко, О. Ю. (2011) Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (56). с. 131-135. language: ukraine