eprintid: 5041 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/50/41 datestamp: 2011-06-16 08:30:55 lastmod: 2015-08-14 22:44:50 status_changed: 2011-06-16 08:30:55 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки language: ukraine abstract: Стаття присвячена розгляду етнокультурних особливостей вербальних та невербальних засобів реалізації в англомовному рекламному дискурсі Східної Африки апеляцій до патріотизму, до людей похилого віку, молоді та апеляцій до сімейних цінностей. Виявлено, що в культурно-диференційованому рекламному дискурсі знаходять своє відображення культурні цінності певної лінгвокультури. creators_name: Моісеєнко, О. Ю. ispublished: pub subjects: PE full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 56 pagerange: 131-135 refereed: TRUE citation: Моісеєнко, О. Ю. (2011) Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (56). с. 131-135. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5041/1/vip_56_28.pdf