%0 Journal Article %A Ратинська, О. М. %D 2011 %F zu2:5193 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 55 %P 88-93 %T Соціально-педагогічна корекція соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків %U http://eprints.zu.edu.ua/5193/ %X У статті викладено сучасні теоретичні підходи до проблеми характеристики соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків, проаналізовано зміст соціально-педагогічної роботи з цією категорією людей. Проаналізовано дві класифікації типів акцентуацій характеру. Встановлені у процесі дослідження факти можуть бути використані студентами практичними психологами, соціальними педагогами, викладачами та батьками в роботі з акцентуйованими підлітками з метою зниження, а в кращому випадку, подолання негативних явищ, що призводять до акцентуацій характеру.