eprintid: 5193 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/51/93 datestamp: 2011-09-27 07:52:42 lastmod: 2015-08-14 22:56:33 status_changed: 2011-09-27 07:52:42 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Соціально-педагогічна корекція соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків language: ukraine abstract: У статті викладено сучасні теоретичні підходи до проблеми характеристики соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків, проаналізовано зміст соціально-педагогічної роботи з цією категорією людей. Проаналізовано дві класифікації типів акцентуацій характеру. Встановлені у процесі дослідження факти можуть бути використані студентами практичними психологами, соціальними педагогами, викладачами та батьками в роботі з акцентуйованими підлітками з метою зниження, а в кращому випадку, подолання негативних явищ, що призводять до акцентуацій характеру. creators_name: Ратинська, О. М. ispublished: pub subjects: HV subjects: L1 full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 55 pagerange: 88-93 refereed: TRUE citation: Ратинська, О. М. (2011) Соціально-педагогічна корекція соціальних відхилень у акцентуйованих підлітків. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). с. 88-93. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5193/1/vip55_18.pdf