relation: http://eprints.zu.edu.ua/5199/ title: Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання creator: Колос, К. Р. subject: L Освіта (Загальне) description: Проаналізовано і досліджено етапи професійного становлення вчителя. На кожному з етапів визначено основні психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. Висвітлено роль тьютора в забезпеченні раціонального впровадження дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. date: 2011 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/5199/1/vip55_23.pdf identifier: Колос, К. Р. (2011) Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). с. 112-115. language: ukraine