eprintid: 5199 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/51/99 datestamp: 2011-09-27 08:03:32 lastmod: 2015-08-14 22:57:08 status_changed: 2011-09-27 08:03:32 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання language: ukraine abstract: Проаналізовано і досліджено етапи професійного становлення вчителя. На кожному з етапів визначено основні психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. Висвітлено роль тьютора в забезпеченні раціонального впровадження дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. creators_name: Колос, К. Р. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 55 pagerange: 112-115 refereed: TRUE citation: Колос, К. Р. (2011) Психолого-педагогічні передумови розвитку професійних компетентностей учителів в умовах дистанційного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). с. 112-115. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5199/1/vip55_23.pdf