eprintid: 5238 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/52/38 datestamp: 2011-10-26 07:51:01 lastmod: 2015-08-14 23:01:02 status_changed: 2011-10-26 07:51:01 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Компетентнісний та професіографічний підходи до побудови професіограми магістра освіти language: ukraine abstract: У статті аналізуються професіографічний і компетентнісний підходи до побудови професіограми – моделі магістра освіти. Подається авторський погляд на взаємозв’язок та ієрархію понять "компетенція", "компетентність", "готовність до педагогічної діяльності", "майстерність" та "професіналізм педагога". Визначаються компоненти професіграми магістра освіти, компетентності та компетенції необхідні випускникові магістратури. creators_name: Вітвицька, С. С. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 57 pagerange: 52-58 refereed: TRUE citation: Вітвицька, С. С. (2011) Компетентнісний та професіографічний підходи до побудови професіограми магістра освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 52-58. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5238/1/vip_57_10.pdf