%0 Journal Article %A Піжук, Ю. М. %D 2011 %F zu2:5266 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 57 %P 139-142 %T Поняття професіоналізму вчителя в психологічній і педагогічній літературі %U http://eprints.zu.edu.ua/5266/ %X У статті проаналізовані наявні психологічні й педагогічні дослідження проблеми професіоналізму. Визначені можливі шляхи формування основ професіоналізму майбутнього вчителя в процесі його професійної підготовки. Виявлено та проаналізовано компоненти педагогічного професіоналізму. Обгрунтовано, що в професійній підготовці вчителя мають переважати пошук нестандартних ситуацій, імпровізація, емоційна відкритість, гнучкість думки, багатство доцільних виховних прийомів, допустимі ризики в способах виховного впливу.