eprintid: 5266 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/52/66 datestamp: 2011-11-02 09:47:59 lastmod: 2015-08-14 23:03:28 status_changed: 2011-11-02 09:47:59 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Поняття професіоналізму вчителя в психологічній і педагогічній літературі language: ukraine abstract: У статті проаналізовані наявні психологічні й педагогічні дослідження проблеми професіоналізму. Визначені можливі шляхи формування основ професіоналізму майбутнього вчителя в процесі його професійної підготовки. Виявлено та проаналізовано компоненти педагогічного професіоналізму. Обгрунтовано, що в професійній підготовці вчителя мають переважати пошук нестандартних ситуацій, імпровізація, емоційна відкритість, гнучкість думки, багатство доцільних виховних прийомів, допустимі ризики в способах виховного впливу. creators_name: Піжук, Ю. М. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 57 pagerange: 139-142 refereed: TRUE citation: Піжук, Ю. М. (2011) Поняття професіоналізму вчителя в психологічній і педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 139-142. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5266/1/vip_57_29.pdf