relation: http://eprints.zu.edu.ua/5415/ title: Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми creator: Сейко, Н. А. subject: LA Історія освіти description: У статті подано аналіз головних методологічних підходів до проблеми історії доброчинності у сфері освіти України – системного, цивілізаційного, культурологічного,наративного, когнітивістського, а також окремих наукових теорій – теорії соціальної мобільності, теорії соціальних еліт, теорії соціального капіталу. Визначено місце та роль зазначених підходів в аналізі проблеми розвитку доброчинності у сфері освіти в Україні у ХІХ – на початку ХХ століття. date: 2010 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/5415/1/%D1%81%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%BE_%D0%9D.%D0%90_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf identifier: Сейко, Н. А. (2010) Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми. Освіта Донбасу (4-5). с. 111-117. language: ukraine