eprintid: 5415 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 272 dir: disk0/00/00/54/15 datestamp: 2011-12-07 08:02:31 lastmod: 2015-08-14 23:16:53 status_changed: 2011-12-07 08:02:31 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми language: ukraine abstract: У статті подано аналіз головних методологічних підходів до проблеми історії доброчинності у сфері освіти України – системного, цивілізаційного, культурологічного,наративного, когнітивістського, а також окремих наукових теорій – теорії соціальної мобільності, теорії соціальних еліт, теорії соціального капіталу. Визначено місце та роль зазначених підходів в аналізі проблеми розвитку доброчинності у сфері освіти в Україні у ХІХ – на початку ХХ століття. creators_name: Сейко, Н. А. ispublished: pub subjects: LA divisions: sch_med full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Освіта Донбасу number: 4-5 pagerange: 111-117 refereed: TRUE citation: Сейко, Н. А. (2010) Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми. Освіта Донбасу (4-5). с. 111-117. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5415/1/%D1%81%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%BE_%D0%9D.%D0%90_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf