%0 Journal Article %A Степанюк, І. А. %D 2009 %F zu2:5487 %I Рівне: РДГУ %J Тези II Міжнародної науково-практичної конференції. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 13-14 травня 2009 року %K ціннісна підтримка, педагогічна взаємодія, транзактний аналіз; ценностная поддержка, педагогическое взаимодействие, транзактный анализ; values ​​support, pedagogical interaction, tranzaktnyy analysis. %P 139-140 %T Ціннісна підтримка у системі заходів оптимізації педагогічної взаємодії %U http://eprints.zu.edu.ua/5487/ %X У дослідженні здійснена спроба впровадження елементів ціннісної підтримки у навчально-виховний процес соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. В основі програми – окремі елементи транзакційного аналізу (поняття контракту як системи явних вербалізованих і неявних очікувань та використання поглажувань з метою заохочення бажаної діяльності клієнтів в процесі психотерапії), а також теоретичні ідеї та практичні наробки О.Л. Музики (програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості “Три кроки”).