eprintid: 5487 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 301 dir: disk0/00/00/54/87 datestamp: 2011-12-12 08:16:55 lastmod: 2015-08-14 23:20:29 status_changed: 2011-12-12 08:16:55 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Ціннісна підтримка у системі заходів оптимізації педагогічної взаємодії language: ukraine abstract: У дослідженні здійснена спроба впровадження елементів ціннісної підтримки у навчально-виховний процес соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. В основі програми – окремі елементи транзакційного аналізу (поняття контракту як системи явних вербалізованих і неявних очікувань та використання поглажувань з метою заохочення бажаної діяльності клієнтів в процесі психотерапії), а також теоретичні ідеї та практичні наробки О.Л. Музики (програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості “Три кроки”). keywords: ціннісна підтримка, педагогічна взаємодія, транзактний аналіз; ценностная поддержка, педагогическое взаимодействие, транзактный анализ; values ​​support, pedagogical interaction, tranzaktnyy analysis. creators_name: Степанюк, І. А. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Тези II Міжнародної науково-практичної конференції. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 13-14 травня 2009 року publisher: Рівне: РДГУ pagerange: 139-140 refereed: TRUE citation: Степанюк, І. А. (2009) Ціннісна підтримка у системі заходів оптимізації педагогічної взаємодії. Тези II Міжнародної науково-практичної конференції. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 13-14 травня 2009 року. с. 139-140. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5487/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A0%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B5.pdf