relation: http://eprints.zu.edu.ua/5488/ title: Оптимізація педагогічної взаємодії засобами транзактного аналізу creator: Горбунова, В. В. creator: Степанюк, І. А. subject: BF Психологія description: В результаті дослідження була розроблена поетапна структура програми оптимізації педагогічної взаємодії. У нашому дослідженні здійснена спроба впровадження елементів ціннісної підтримки у навчально-виховний процес соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. В основі програми – окремі елементи транзактного аналізу (поняття контракту як системи явних вербалізованих і неявних очікувань та використання поглажувань з метою заохочення бажаної діяльності клієнтів в процесі психотерапії), а також теоретичні ідеї та практичні наробки О.Л. Музики (програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості “Три кроки”). publisher: Житомир date: 2009 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/5488/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%B1%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8.pdf identifier: Горбунова, В. В., Степанюк, І. А. (2009) Оптимізація педагогічної взаємодії засобами транзактного аналізу. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 1. / за ред. О.Л.Музики, В.О. Климчука. (1). с. 63-66. language: ukraine