eprintid: 5488 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 301 dir: disk0/00/00/54/88 datestamp: 2011-12-12 08:16:01 lastmod: 2015-08-14 23:20:34 status_changed: 2011-12-12 08:16:01 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Оптимізація педагогічної взаємодії засобами транзактного аналізу language: ukraine abstract: В результаті дослідження була розроблена поетапна структура програми оптимізації педагогічної взаємодії. У нашому дослідженні здійснена спроба впровадження елементів ціннісної підтримки у навчально-виховний процес соціально-психологічного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка. В основі програми – окремі елементи транзактного аналізу (поняття контракту як системи явних вербалізованих і неявних очікувань та використання поглажувань з метою заохочення бажаної діяльності клієнтів в процесі психотерапії), а також теоретичні ідеї та практичні наробки О.Л. Музики (програма ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості “Три кроки”). keywords: оптимізація педагогічної взаємодії, викладач, студенти, транзактний аналіз, психологічний контракт; оптимизация педагогического взаимодействия, преподаватель, студенты, транзактный анализ, психологический контракт; optimization of pedagogical interaction, teacher, students, tranzaktnyy analysis, the psychological contract. creators_name: Горбунова, В. В. creators_name: Степанюк, І. А. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 1. / за ред. О.Л.Музики, В.О. Климчука. number: 1 publisher: Житомир pagerange: 63-66 refereed: TRUE citation: Горбунова, В. В., Степанюк, І. А. (2009) Оптимізація педагогічної взаємодії засобами транзактного аналізу. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 1. / за ред. О.Л.Музики, В.О. Климчука. (1). с. 63-66. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5488/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%B1%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8.pdf