eprintid: 5489 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 301 dir: disk0/00/00/54/89 datestamp: 2011-12-12 08:16:28 lastmod: 2015-08-14 23:20:40 status_changed: 2011-12-12 08:16:28 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Референтно-ціннісні детермінанти розвитку професійних здібностей майбутніх психологів language: ukraine abstract: У дослідженні ми висунули припущення, що розвиток професійних здібностей майбутніх психологів розгортається у ціннісному просторі референтних осіб, і усвідомлення індивідуально-психологічних особливостей значимих людей як їх ціннісних характеристик може сприяти або сповільнювати розвиток професійних здібностей студентів. З цією метою нами була розроблена психосемантична процедура, в якій поєднувались елементи методики вивчення динаміки здібностей (МВДЗ) О.Л. Музики, модифіковані репертуарні решітки Дж. Келлі та оціночна матриця; для обробки результатів дослідження був використаний факторний аналіз. keywords: професійні здібності, детермінанти розвитку професійних здібностей, майбутні психологи, референтні особи; профессиональные способности, детерминанты развития профессиональных способностей, будущие психологи, референтные лица; professional skills, determinants of professional skills, future psychologists, reference persons. creators_name: Степанюк, І. А. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 2. / за ред. О.Л. Музики, В.О. Климчука number: 2 publisher: Житомир pagerange: 53-55 refereed: TRUE citation: Степанюк, І. А. (2010) Референтно-ціннісні детермінанти розвитку професійних здібностей майбутніх психологів. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 2. / за ред. О.Л. Музики, В.О. Климчука (2). с. 53-55. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/5489/1/%D0%A1%D1%82%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%86.%D0%90._%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%B4%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%BD%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0.pdf