%0 Journal Article %A Загурська, І. С. %D 2010 %F zu2:5493 %J Практична психологія та соціальна робота %K самооцінка здібностей, самооцінка старанності, атрибуція учбової успішності самооценка способностей, самооценка старательности, атрибуция учебной успеваемости %N 10 %P 14-21 %T Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці %U http://eprints.zu.edu.ua/5493/ %X В статті розглядається проблема розвитку самооцінки здібностей в учбовій діяльності молодших школярів. На основі результатів дослідження залежності самооцінки від атрибуції успішності відносно старанності та здібностей виокремлено такі форми самооцінки: самооцінка старанності, самооцінка вміння відтворювати зразок, некритично-наслідувальна самооцінка власних здібностей. В статье рассматривается проблема развития самооценки способностей в учебной деятельности младших школьников. На основании результатов исследования зависимости самооценки от атрибуции успеваемости относительно старательности и способностей выделено такие формы самооценки: самооценка старательности, самооценка умения воспроизводить образец, некритически-подражательная самооценка собственных способностей.